2009. augusztus 12., szerda

Virginia nosztalgia

Amikor pár éve, internetes kalandozásaim alkalmával rádöbbentem, hogy gyöngyből nemcsak az addig ismert mintákat lehet fűzni, hanem mindenféle bogyós csodákat is, az első "bogyó" amibe beleszerettem, a Virginia volt. Mikor először megfűztem, még nem mertem swarovskikat venni hozzá, mert elég sokat megeszik (ez a karkötő 144 szemet falt fel :-)) úgyhogy valami utánzatból fűztem, de nekem az akkor úgy is iszonyúan tetszett. A minap, pakolászás közben megtaláltam ezt az első Virginiámat, és újból megállapítottam, hogy azért ez egy nagyon jól megalkotott minta. Most már került hozzá swarovski is (turquoise satin) és hogy megadjam a tiszteletet a nosztalgiának, minden alkatrész ezüstből van. Hááát, nem mondom, húzós volt az anyagköltség, de megérte, mert annyira tetszik a végeredmény, és olyan jó volt végre fűzni valamit :-)

27 megjegyzés:

Panka gyöngye írta...

Hát!!:)
Szépre sikeredett ez a nosztalgia!
Gratulálok.Dizsi

Fákó.Orsi írta...

Nagyon szép lett:) Megérte a pénzt és a fáradtságod:)

Anna írta...

A régi klasszikusok mindig bejönnek! :-) A Tied különösen gyönyörű lett! :-D

Orsi írta...

Adri!
Csodaszép:)
Szeretem ezt a bogyót(pedig az elsővel kínlódtam...) :)
A barátnőmnek én is ezüst köztesekkel,csattal fűztem:)

Edina írta...

Álomszép!

lillaanya írta...

Hűamindenit!!!!Ez meseszép! És imádom ezt a színkombinációt :)

Liza írta...

Hát elkészült?
Csodaszép lett! Legközelebb lehet, hogy Virginiáznunk kéne? :)

Anonymano írta...

Köszönöm lányok!!!

Mara írta...

Gyönyörű lett!

Gabriela Swoboda írta...

Excellent bracelet indeed. It looks perfect.

Bandrea's Beads írta...

Hozzád hasonlóan mikor megláttam első látásra beleszerettem! Most fűztem egy láncot, amit imádok!!!

Maya írta...

Fantasztikusan szép, tényleg megéri, hogy megadjuk neki a tiszteletet :-)

Teca írta...

WaooooW! Tényleg csodálatos!....,de hol a rózsaszín-bronzos.....????
:-)) / lesekedtem ám / :-))

Adrienne írta...

Köszönöm Nektek is Lányok! :-)

Adrienne írta...

Liza! Szedjétek össze a csapatot, de legalább is magatokat :-) és gyertek! És akkor akár Virginiázhatunk is :-)

Teca! A rózsaszín bronzos, az csak egy fél pár fülbevaló, amit egyszer órára fűztem, és azóta se lett másik fele. Pedig abban a színösszeállításban se rossz :-)

Adrienne írta...

Anamcara! Thank you!

BéKata írta...

Ez már maga a tökély!!!! Egyszerűen gyönyörű és kész.

AgnesBeads írta...

Valóban csodálatos!!! Ez a bogyesz nekem is nagyon tetszik, de valahogy sosem jutok el odáig, hogy megcsináljam.
Puszi!

E írta...

Húú! 3 nap alatt ennyi hozzászólás! Mindenki elájult a csodádtól :)

Adrienne írta...

Éci! Felét én írtam :-DDD

Kata írta...

Káprázatosra sikeredett!!!!!! :)

Zöldgyöngy írta...

Ez tényleg gyönyörű!:)

E írta...

Nya persze :D

Lerika írta...

Adri, nekem is a legelső bogyeszom ez volt, én is nagyon szeretem, csak hát ugye "húzós" (ahogy Te is írtad), de meg kell hagyni, hogy szemet gyönyörködtetően MEGÉRTE!!!!!:-)))

Las Creaciones de Boricua írta...

Beautiful!!!!!!!!!!

Cris írta...

preciosa!!!!

Unknown írta...

precioso