2009. március 11., szerda

Gyöngyhorgolás tanfolyam!!!

Márc. 21-én 10:00-13:00 között gyöngyhorgolás órát tartunk, jobb és balkezeseknek :-)
Ezen az órán segítőtársam is lesz, Kovácsné Angi személyében http://endzsidesign.blogspot.com/ aki maga is balkezes lévén nemcsak a gyöngyhorgolásban, de a balkezesek oktatásában is kiváló :-)

A tanfolyam díja: 2000,- Ft

A tanfolyamok új helyszíne szintén Újpesten van, a régitől csak pár percnyire, a IV. Tél u. 3-7. alatt.

Bejelentkezés e-mailben az audreygyongyei@gmail.com címen vagy telefonon, a 06-20-914-9424-es telefonszámon.

Mindenkit szeretettel várunk! :-)

4 megjegyzés:

Anna írta...

Adri megkaptad a mailemet?

Anna írta...

Szóval csak az szerettem volna, hogy nem tudok menni mégsem sajnos. Köszönöm.

Adrienne írta...

Megkaptam és válaszoltam is. Akkor Te meg a választ nem kaptad meg??? :-( Sajnálom, hogy nem tudsz jönni, lesz majd még egy folytatása, talán arra eljössz.

Pusssz

Anna írta...

Nem kaptam semmit sajna! Azért igyekszem legközelebb! köszi és puszi